VEELGESTELDE VRAGEN

Hieronder vindt u de antwoorden op de meest gestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op. We helpen u graag!

Bij Hartigh Administratie geloven wij dat een ondernemer goed is in zijn vak. Een schilder is goed in schilderen en een kapper kan goed haren knippen. Het werken aan de boekhouding en administratieve taken kan soms uitdagend en saai zijn voor de ondernemer. Daarom nemen wij deze graag uit handen en zorgen wij ervoor dat deze in de puntjes wordt geregeld, terwijl de ondernemer zich bezighoudt met wat hij echt leuk vindt!

Neem vrijblijvend contact met ons op door middel van een mailtje naar info@hartighadministratie.nl of WhatsApp ons op 0647890327. Wij nemen dan zo spoedig contact met u op om te bespreken wie u bent en wie wij zijn en wat de volgende stappen zijn voor ons om uw taken op ons te nemen.

Voor nieuwe klanten die nog geen boekhouding hebben opgezet gebruiken wij ons eigen programma. Heeft u al een programma en wilt u niet overstappen? Geen probleem! Wij kunnen met alle grote en bekenden programma’s overweg.

Ja, alle grote banken kunnen gekoppeld worden in ons systeem.

Dat kunnen wij zeker! Neem contact met ons op zodat we samen kunnen bespreken wat wij, van Hartigh Administratie voor u kunnen betekenen.

Ja, bij ons kan er op elk moment opgezegd worden.

Na opzegging is het mogelijk om uw account tijdelijk te behouden. Op deze manier kunt u de data blijven inzien. Ook kunnen wij uw account definitief verwijderen nadat u al uw financiële gegevens van ons hebt ontvangen.